03 september 2015 - door Redactie
Corona Direct kreeg het Premium Contact Center-label, een kwaliteitslabel dat wordt toegekend aan klantvriendelijke bedrijven.
Corona Direct verkoopt goedkope autoverzekeringen online. Het bedrijf is nu de eerste verzekeraar die bekroond wordt met het Premium Contact Center-label.
Contactcentres.be, de federatie van bedrijven met een eigen klantendienst, controleert of het label kan worden toegekend. Het controleert hoe bedrijven omgaan met hun klanten en met hun personeel en bij een positieve evaluatie wordt het label toegekend voor 1 jaar.
Ondermeer het opvolgen van de wet op de handelspraktijken, het respecteren van de privacy en het inzetten van bekwame mensen wordt zo jaarlijks beoordeeld.
27 september 2023
Met Belfius Direct Verzekeringen ontstaat een nieuw merk dat inspeelt op consumenten die online een verzekering willen afsluiten.
01 mei 2023
Vanaf volgend jaar zal je wanneer je maar wil een verzekering kunnen opzeggen. Nu moet dat nog drie maanden voor de vervaldag.
19 januari 2023
In België blijft de traditionele makelaar de populairste manier om een verzekering af te sluiten.
06 december 2022
Door de hoge inflatie zal ook de premie van de brandverzekering volgend jaar met meer dan 10% stijgen.
08 mei 2022
De ziekteverzekeraar Alan haalt 183 miljoen euro op om zijn verdere groei te financieren.
20 februari 2022
Storm Eunice passeerde op vrijdag het land en op zondag worden er al nieuwe stevige rukwinden verwacht.
24 januari 2022
Uit een onderzoek van de verzekeraar Corona Direct blijkt dat bij 40% van de mensen de wagen vaker in de garage blijft staan.
09 september 2021
De enorme wateroverlast tussen 14 en 16 juli van dit jaar zorgde voor veel schade. De Vlaamse Regering en de verzekeraars zorgen er samen voor dat iedereen volledig vergoed zal worden.